Kransen klar


Nu är kransen klar att sättas upp på ytterdörren. Gjorde den färdig i går kväll men har inte hunnit hänga upp den än. Då termometern visar -17,4 så tror jag att jag avvaktar tills imorrn och håller mig på insidan dörren ikväll. :)





________________________________________________________________________


Nu ska jag fortsätta kvällen med att fundera ut var jag ska placera dessa...



Köpte dom ganska tidigt till förra julen, sprang runt och satte dom här och där men kunde inte bestämma mig och la in dom i garderoben och sen glömde jag TOTALT bort dom. Hittade dom långt efter jul. :D
I år ska dom fram iallafall.
 

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Ingela


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Konst och pyssel-genen finns uppenbarligen hos flera av familjen Gustavssons medlemmar. Supersnygg restaurering av gammal julkrans!

2010-12-13 @ 22:41:02
Postat av: carina

Ja ha ja....du är en sådan som gömmer o glömmer:)

Kransen blev ju super, men det vet väl redan den självgoda grodan:)

//Bigsister

2010-12-14 @ 00:47:26
URL: http://lillavran.blogg.se/
Postat av: Ville

Vad fin den blev !

och vad skoj att du börjat blogga igen :)



kram

2010-12-14 @ 19:07:43
URL: http://victoriandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0