Operation dörrkrans







Här är kransen som ska få nytt liv.



Den köptes i Göteborg för två år sedan och pyntades fint och prydde vår ytterdörr nån månad vintern 2008. Sen tog jag in den i garaget för att plocka av pyntet och där blev den hängandes...Som synes mår den inte så bra nu, rätt blek men jag ska genom en lättare make over försöka snygga till den lite.

Den fina barrgröna färgen är ett minne blott så därför får den bli vit i år.




Sen får man med VARSAM hand dekorera den, ska leta i mina gömmor och se vad jag hittar. Till sist har jag en vädjan till släkt, vänner och andra som kommer och hälsar på... Stäng dörren försiktigt för barren hänger löst, så att säga. :)



Gokväll

Ingela





Kommentarer
Postat av: Anonym

Det ska jag tänka på. Att stänga dörren försiktigt alltså. :D

2010-12-10 @ 23:53:43
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0