Good works armband


Måste bara få visa mitt Good works armband som jag förbeställde i tax free butiken på nätet innan vi åkte på resan.






Man virar det enkelt runt handleden och det står en massa tänkvärda budskap i olika typsnitt.

MAKE A DIFFERENCE

PLANT PEACE

LIVE IN UNITY

FREEDOM

ACCEPT DIVERSITY

SPEAK KINDNESS

PAVE THE PATH

LEAD THE WAY

BE AWARE

GIVE BACK

SEEK WISDOM

COME TOGETHER

TRUTH

FORGIVE

STRENGTH

COURAGE

DREAM

BELIEVE

FAITH

SOW LOVE



 Jättefint tycker jag och dessutom går en viss del av priset till välgörande ändamål.


Avslutar detta inlägg med ett rejält kak/bullfat som min syster Carina kom med idag. Hon och Amanda kom och uppvaktade Henrik i efterskott och ni kan inte ana hur goda bullarna va...


På söndag har vi kalas här hemma igen för då fyller Emmy år. Ska nu sätta lås på frysen så bullarna finns kvar. :)


Ha det bra!








Kommentarer
Postat av: Camilla

Men vilket SNYGGT armband! Nu blev jag ärligt avis!

Hoppas att du har det gott på semestern.

2011-07-14 @ 23:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0