SEMESTER!


Har nu kommit hem efter en alldeles underbar semestervecka på Kos med familjen. Det var första gången vi åkte hela familjen tillsammans och det var absolut inte den sista. :)

Barnen och Henrik hade aldrig varit utomlands förut. Att barnen skulle gilla det visste jag men jag var tveksam på vad skoteråkaren skulle tycka om sol och bad en hel vecka men han tyckte det var toppen han också.


Här kommer lite bilder...



















Det var ett jättefint hotell med en MASSA pooler. Vi låg nere vid havet en dag också men barnen gillade bättre att vara i poolerna så då blev det att vi höll oss där. 

Förutom härliga badmöjligheter bjöds det även på en massa gott i form av mat och dryck och andra godsaker såsom glass och enormt goda bakverk. Efterrättsbordet var gigantiskt både efter lunch och middag. 


Här är en vedeldad pizzaugn ute på takterrassen som var igång på alla middagar.



Här är en kycklingsallad i bröd som vi åt till lunch på ett av dom olika matställena man kunde välja på. Det finns många olika åsikter om all inclusive men jag tycker iallafall att det är helt suveränt.   

Taken var väldigt fina både i rummet och i badrummet...





Kupade och svampmålade i en fin turkos färg.

Valde man att gå på toaletten uppe i hotellets huvudbyggnad fick man tvätta händerna på ett sånt här fint ställe.



Utanför denna toalett fanns en stor bar där man byggt in ett träd!


Det växer liksom upp genom taket.




Väldigt annorlunda och häftigt.


Kan verkligen tänka mig att åka hit igen för det var ett superfint ställe och uppfyllde iallafall alla önskemål jag har på ett resemål.

Nu har jag en veckas semester kvar och den kommer att tillbringas hemmavid, det är inte så tokigt det heller när den svenska sommaren visar sin bästa sida.


Ha det bra alla semesterfirare och alla andra kämpar!





Kommentarer
Postat av: Ville

hello !

gud vad längesen jag kikade in här ..

vad härligt ni ser ut att haft det utomlands. såg jättehäftigt ut.

vi borde kunna få till en träff nåt ! det vore jätteskoj.

KRAM

2011-07-11 @ 23:27:09
URL: http://victoriandersson.blogspot.com/
Postat av: Lena V

Vilket härligt ställe det verkar vara,det måste ju ha varit helt underbart:)

2011-07-12 @ 10:51:42
Postat av: Kajsa

Wow vilket tjusigt hotell! Vad heter det och vilken resebyrå? Är det direktflyg från Sundsvall? Tacksam för svar, som det heter i annonser. Ha de' fortsatt gött hela fam.!

Kram!

2011-07-12 @ 11:45:51
URL: http://kajsabblogg.blogspot.com/
Postat av: Ingela

Ja, det var helt otroligt fint ställe. Det bästa jag varit på men nu var ju detta bara mitt sjätte resemål men ändå.

Det är ett av Apollos hotell och heter Blue Domes Mitsis och ligger på Kos vid staden Kardamena. Man åker från Arlanda.

2011-07-12 @ 19:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0