Sovrummet


Har ju tidigare presenterat en liten "to do lista" för sovrummet och nu är två grejer till fixade.

    

En steghylla skulle köpas och en tavla skulle hängas upp och en ny doftpåse införskaffas.
Nu är nummer ett och två gjorda och såhär blev det...


Hyllan köpte jag på MIO möbler. Tredje gången gillt (åkte dit två gånger och den var slut).

Sen är det ju lite svårt att veta vad man vill ha på den men såhär får det vara ett tag.


En söt nalle, köpt på mitt jobb.



Två ljuslyktor som jag fått av min vän Karin. :)

Och här är en närbild på tavlan.



Denna köpte jag på en mässa förra året. Lite häftigt med plåttavlor tycker jag.


Ha en fortsatt trevlig kväll!

Ingela


  


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Snyggt du gjort i sovis! Nu vill du väl bara ligga och kika, eller?



Du har en utmaning hos mig om du har lust?!



Ha det!



Sussi

2011-03-16 @ 20:26:19
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Skulle behöva proffsinredare till sovrummet och en målare därtill. Är syskonen Gustavssons hutlöst dyra måntro?

Kram//"gamfaster"

2011-03-17 @ 02:15:32
URL: http://kajsabblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0