Tårar på jobbet


Satt i fikarummet med min chef och bläddrade i senaste numret av Våning & Villa när jag i slutet av tidningen såg ett test som jag bara var tvungen att göra. Kan tycka att det är rätt underhållande att göra såna där (om man får säga) betydelselösa tester.

Är du en skräpsamlare?

Kunde liksom inte bara låta bli att ta reda på svaret. (Även fast jag visste det före, finns ju inte några som helst tvivel egentligen.)

2 poäng för JA
1 poäng för IBLAND
0 poäng för NEJ

När påstående nummer 5 är läst har jag inkasserat 10 poäng, FULL POTT!!! Det lilla leendet som infann sig i mitt ansikte efter fråga 1 hade då rejält byggts upp och när jag kom till 6:an gick det inte att hejda sig längre.

Chefen som satt mitt emot såg mest brydd ut och hörde knappt vad jag sa när jag försökte resumera testet i värsta skrattanfallet. 


6) Gamla solkrämer och tomma kosmetikaförpackningar har blivit liggande längst in i badrumsskåpet. 

Jaha, ytterligare 2 klockrena poäng.

Så himla lustigt för Henrik plockade ur skåpet häromdagen och jag vägrar säga hur många deoförpackningar han slängde. :D


Såklart hamnade jag i det värsta facket och såhär löd resultatet:

Ditt hem och ditt liv är sannerligen röriga. Det är hög tid att vidta drastiska åtgärder, så tänk efter vad du vill ha och på vad du kan slänga. Fundera sedan på vilka nya förvaringsmöjligheter du behöver till de uppskattade föremål som överlevt gallringen.

Ha en trevlig helg mina vänner, gör nåt skoj. Själv behöver jag väl inte ens fundera på vad jag ska ta itu med. Eller hur vad det med såna här tester....? Låg det någon sanning i dom??? :D





Kommentarer
Postat av: Kajsa

jojjemän!

2011-11-26 @ 04:17:06
URL: http://kajsabblogg.blogspot.com
Postat av: Brorsan

HA HA gud så sant och vi är precis likadana. Jag har fullt i förrådet med skit som jag. "kan behöva" nån dag. Rensade ut en del hundgrejer innan Ailyn for till Kuba och det blev 1,3 kg med prylar som kommer att glädja veterinären mittemot. Hur jag ska bete mig med all färg jag har är en annan femma.

Kram på dig syrran!

2011-11-26 @ 11:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0