Hel kropp och ljuslyktor på ingång


Om nu någon mot förmodan varit orolig att min kropp inte skulle pallat matchen igår så kan ni andas ut. Jag är helt intakt bortsett från lite träningsvärk. Det var en rolig kväll och onsdagskvällen blev också lyckad. Jag var ju på Perfect Home party och min ljuslykts samling är strax fem lyktor rikare.

Jag köpte ett set med tre och hade dessutom turen att vinna ytterligare två på utlottning. Ibland går det gott. :)

Jag får dom i slutet på månaden så då får jag väl presentera dom här.

Ikväll gjorde jag klart skylten till jobbet. Den som skulle bli nåt i den här stilen....


Här är resultatet.

Känner mig nöjd, blev ungefär som jag tänkt.


Trevlig helg!







Kommentarer
Postat av: Kajsa

Det bor en konstnär i både dig och din storasyster Carina!

2011-09-17 @ 15:38:22
URL: http://kajsabblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0