Hemma igen och firar elvaåringen



Startade upp dagen med en glad hotellfrukost.

Tiden går fort när man har skoj och nu är mässäventyret över för denna gång och man känner sig nöjd med allt från roligt sällskap till bra inköp.

Är nu åter hemma på byn och idag firar vi världens bästa Molly som fyller elva år.


Jag hade köpt presenterna innan jag åkte men inte hunnit slå in dom och blev glatt överraskad att Henrik lyckats så här bra.
Hittat tapeter i mina gömmor och gjort riktigt fina presenter. Hade även bakat tårtor och chokladbollar.

Är det nån konst?

Hädanefter kan man alltså lämna hemmet två dagar innan födelsedagen och komma hem på dagen D och allt är kirrat. Man har det jäkligt bra måste jag säga. :)

Trevlig helg!





Kommentarer
Postat av: Victoria

Men vad härligt!

det där hade han ju lyckats bra med minsann ..

ibland överraskar de :))

jag ska slå in paket till våran blivande 5 åring(fyller på måndag) ikväll.

Men tänk att hon blivit så stor Molly.. minns ju henne som liten, som var grymt bra att prata tidigt ! :)

vore kul å ses, oliver blir ju 10 i år.. kanske de finner varann, haha.

kram

2012-01-21 @ 16:48:16
URL: httphttp://victoriandersson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0