Häck väck fetfläck


Jag vill byta kök men nu har vi bestämt att det inte blir än på ett tag och därför måste jag (läs min hantverkare) ta itu med en sak som retar mig rätt rejält.

I köket har vi en bänk som går ut och den är alldeles förträffligt ypperligt bra att spilla och kladda på.


Dessa tapetvåder skulle med lätthet vinna fetfläcks SM.


Ugly!

Hur som helst har jag nu beställt hem en ny tapet som ska sättas upp här. Det fiffiga med den är att det kan tillåtas att spilla och kladda LITE på den eftersom den är mönstrad och går bitvis lite i "fetfläcksfärgen". :)


Kan bli rätt bra känns det som. Och sen kommer det bli tapet över som man kan göra en häftig tavla av om man har världens bästa svärfar som gör en schysst ram till. Och det har man ju. :)

Återkommer med bilder hur det blev.


Ha det gott!

Ingela


Kommentarer
Postat av: Kajsa

vicken frän rulle!

2011-09-06 @ 10:49:30
URL: http://kajsabblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0