Veckan som gått


Veckan som gått har innehållit lite av varje. Här är lite vad som hänt...


Varit hemma tre dagar med en sjuk dotter.

For på bilbingoavslutning, vann en chokladkaka på en lott. Storslaget värre.

Bakat muffins. Ja, ni hörde rätt, JAG bakade. Syrran, hörde du???

Kollat på Jägarna 2 på bio, sevärd.

Satt in lite pengar på olika butiker i Birsta City. Humörhöjande att shoppa.

Snodde ihop några muffins. Eller har jag redan sagt det?

Hämtat mat på Cherry wok, jättegott.


Inte mycket som hänt kanske några tycker men för mig känns det så för oftast hinner man inte med mer än vardagsbestyr.

På jobbet börjar fikarummet bli klart. Henrik satte kakel idag. Blir fint. :)



Innan det blev djupdykning i soffan ikväll städade vi upp lite kvistar på tomten. Har tagit ner häcken för den hade växt sig så bred så det var mer än nödvändigt. Gjorde en brasa och nu när mörkret lägger sig rätt tidigt på kvällen blev det riktigt mysigt.

Det är nåt visst med att elda. Kanske var pyroman i mitt tidigare liv. :)


Jag stod och tittade in i lågornas sken och det var 30 april och våren var här och vi hade en lång härlig sommar framför oss.

IN MY DREAMS!!!

För ett ögonblick var älgjaktshistorierna som ekar i öronen på jobbet som bortblåsta och alla skotertidningar som ligger och dräller i hela huset och skoterklippen från Youtube som går heta på datorn.

Som ni kanske förstår är jag inte nån älskare av vintern men jag kommer åtminstone ha en nöjd karl en tid framöver.
Och det är inte lite värt det!!


Trevlig helg!




Kommentarer
Postat av: carina

Var det mix:)

2011-09-26 @ 23:03:26
URL: http://lillavran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0