Hissgardin eller dissgardin...



det är frågan. Jag tycker det är jättesnyggt med hissgardiner och det finns så himla många fina. 

             

Nu har jag bestämt mig för att krångla till det hela och sy en egen som ingen annan har.

I söndags var jag och Lena på...



Och där hittade vi detta tyg.

 

Dessvärre var det en stuvbit som inte räcker till så jag köpte detta också.



Nu ska jag göra nån fiffig ritning på hur den ska se ut och sen återstår det att se om det blev en hissgardin eller dissgardin. :)


Ingela





Kommentarer
Postat av: Molly

Eftersom du är världens bästa mamma så blir det ingen dissgardin. <3

2011-04-19 @ 07:12:25
Postat av: k

Lycka till!

2011-04-19 @ 09:46:29
URL: http://k
Postat av: Ylva

Med det där snygga tyget och din kreativitet och ide´rikedom blir det garanterat hiss gardiner, tveklöst! När du har tränat klart så kan du sy vidare på 4 till som passar i mitt kök..:):)

2011-04-24 @ 10:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0