Min familj


Idag var vi bort och grattade farsgubben som fyllde 74 år. Farsgubben kan man säga för ibland är det som en fars. :D Vi blev bjudna på gott fika och jag passade även på att ta några kort på gamla foton.

Den 10 maj i år firar mor och far 50-årig bröllopsdag och så här såg dom ut för ett halvt sekel sen.




Knäppte även kort på mina söta systrar.



Yvonne


Carina


Och  här kommer tvillingbrorsan.


Klas


Och en 30 år gammal bild på mig...



Tandlös och iklädd min favvotröja med gammelsmurfen på.


Ha en fortsatt trevlig påskhelg!

Ingela




Kommentarer
Postat av: Ylva

Åhh vad kul med gamla kort! Jag måste säga att jag nu ser likheter som jag inte sett förut. Speciellt på dej och Klas, det där med tänderna har jag inte lagt märke till förut. D.v.s avsaknaden av tänder..guu vad gulligt!

2011-04-24 @ 10:12:21
Postat av: molly

Sluta inte kolla på bloggen,om ni tror att hon (ingela har lakt ned bloggen så har ni fel, med stort F!!!!!!;>

2011-05-06 @ 19:23:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0