Tillbaka igen


Blev ett litet blogguppehåll och fattar egentligen inte varför men ibland blir det bara så. Fast man tycker det är skoj så blir det helt enkelt inte av ibland.
Hur som helst så vill jag börja med att tala om att den här behandlingen jag var på på Time out spa var jättehärlig.
Att man kan bli så totalt avslappnad att man somnar och vaknar till av att man börjar snarka är ju helt otroligt. :) Kan verkligen rekommendera en sån behandling.


Mer saker som hänt och grejer jag gjort sen sist är:


Fått min fina stora lykta (43cm) som jag köpt på ett Perfect Home party.



Hämtat min mobil som varit på lagning.

Klippt min mamma.

Klippt min sambo.

Köpt ett par jeans på rea. (Liiite för små så nu får crosstrainern gå het.)

Fått ersättning av Eon för elfelet. JIPPI!

Deklarerat. (En dag om året är man glad över att ha 4 mil till jobbet.)

Blivit bjuden på världens frukost hemma hos min syster på min lediga dag.

Ätit middag på Tandoori med Ylva och Lena.

Bestämt att starta upp en Facebooksida på jobbet.

Bakat muffins till kvällens hockeymatch.



Och sist men inte minst...vunnit på Lotto!!!! Tjoho. (Med risk för tiggarbrev vill jag inte uppge summan.)


Ha en trevlig kväll vänner!


Ingela







Kommentarer
Postat av: Kajsa

Grattis till allt positivt!

2011-04-08 @ 23:00:52
URL: http://kajsabblogg.blogspot.com/
Postat av: grannen mitt e mot:)

gu va fin lyktan va! vill oxå ha en sån! :)

natalie såg henka igår då han kom hem från jobbet

"mamma jag tror henka har klippt sej, va fin han blev" :)

kul att du/ni har vunnit på lotto, då vet jag att de är till er man ska vända sej då de blir knapert i blånboken ;)



kramkram / isa

2011-04-09 @ 20:13:22
Postat av: Men grattis Syster till Lottovinsten. När får jag mina obligatoriska 65% ? :)

2011-04-09 @ 23:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0