Söndag


Sköna, softa, slöa söndag. Har inte gjort nåt vettigt på hela dagen. Har med andra ord verkligen helgat vilodagen fullt ut. :)
Har suttit vid datorn och spelat detta sanslöst beroendeframkallande spel TETRIS.


Utan tvekan är detta min största last näst efter godis. :)
Men jag inbillar mig att det är en bra hjärngympa som aktiverar hjärncellerna på ett positivt sätt. Känns okej om man ser det så. :)


Det är tur vi har olika nöjen här i familjen, så här såg det ut i vårat garage idag...

 
En inte helt ovanlig syn. Skotermek. :)

Idag bjöds mekare och barn på våffellunch.

   
Tar lite tid när man har ett sånt här järn men den som väntar på nåt gott...

Efter lunchen tog jag en promenad upp till Ylva för att hämta hem min spark som jag lämnat kvar där när jag hämtade bilen i fredags. Det var ju rejält snöoväder i torsdags kväll så Molly och jag blev insnöade hos Ylva och fick övernatta. Dagen efter fick vi lämna bilen då vägen inte hade plogats.


Inte konstigt att vägen driver igen när det är såna här vidder.

Men det gick ingen nöd på oss, det blev ett litet äventyr och i Ylvas skåp fanns mycket smått och gott att stoppa i sig på morgonen.
 Ylva själv klädde på sig rejält och traskade i den kolsvarta tidiga ottan uppför denna backe för att längre bort bli upplockad av en arbetskamrat. Bara att konstatera att hon är trognare Posten än vad Gustav Svensson i Svennson Svensson är. :)


Ha en fortsatt trevlig kväll och glöm inte Alla Hjärtans Dag imorrn!


Ingela



Kommentarer
Postat av: Ylva

Jag Citerar syster Carina - Gustav Svensson släng dej i väggen! För övrigt var det ju trevligt med lite nattfrämmande om än oväntat. Nästa gång, tar jag ledigt dagen efter så har vi lite pyjamasparty:)Men då måste Emmy vara med också! Vad som fanns och inte fanns i skåpen låter vi vara osagt, digestivekexen ni knaprade i er var inte av årets modell....moahahaha....

2011-02-16 @ 20:57:57
Postat av: Gardenhouse

Här händer grejer... Kul!

Fast nå må väl skotern gå före Tetris, eller?

Läckra spindlar!!!

Ha det bäst Sussi

2011-02-19 @ 23:24:12
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0