Spindeln i nätet...bokstavligen



Gjorde en mindre angenäm upptäckt häromdagen. På Mollys rum har vi några spindlar på väggen, finns för övrigt att köpa på mitt jobb.


Visst är dom häftiga?

Inte fullt lika häftigt om man tittar lite närmare på den största...


Han har liksom börjat spinna in sig själv, hade man inte fobi innan så får man väl nu. :D


Jag skyller väl på att jag sett lite dåligt på sista tiden men nu har jag inte det att skylla på längre för idag har jag hämtat ut glasögon.

Emmy tycker att dom är lite lik 3D glasögonen...

         
Kanske inte helt olika om man ska vara ärlig. :)

Nu gäller det bara att vänja sig vid att ha dom på sig men det ska nog gå bra.



Ha det gott!

Ingela






Kommentarer
Postat av: grannen :)

snygga brillor :)

2011-02-10 @ 14:31:41
Postat av: molly

man kom ju inte ha fobi för spindlar heler, atbropå spindlar: kan jag få en fågel spindel?

2011-02-11 @ 14:38:02
Postat av: Ylva

Tur du fixat glasögon så du ser vad jäntstackarn har ovanför sängen. Härrejisses vilken mardröm!

2011-02-12 @ 10:20:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0