Tillbaka igen :)


Haft ett litet blogguppehåll på några dagar. Mitt liv körde ihop sig då min sambo lämnade mig och stack med en annan...


 och i och med det så fick jag ett återfall i mitt gamla beroende...



Nu är han hemma igen och ordningen är återställd, skönt.

Det är verkligen ovant att vara ensam när man sällan är det och det är klockrent det gamla talesättet:

"Man saknar inte kon förrän båset är tomt". :)


I söndags var barnen och jag på bio och såg Yogi björn. Hade aldrig varit på 3D bio förut och det var ju en upplevelse utöver det vanliga måste jag säga, häftigt som bara den.


Charmiga och roliga björnar och filmens skönaste kommentar
kommer från Yogi:

-Jag är så smart att det gör ont.

Riktigt så smart är väl inte jag måste jag erkänna. Eller vad sägs om denna dialog mellan mig och en kille på  FRESKS i Östersund som ringde i fredags...


Han: Har du Lasse där?

Jag: Nä, han har åkt och lämnat lite grejer och köpt något att äta.

Han: Jaha, men då köper han väl en semla åt dig för det hade iallafall jag gjort om jag var din chef.

Jag: Åh, är det semlans dag idag???



HERREGUD, det heter ju fettisdag och inte fetfredag! :D



Ha det gott!


Ingela








 











Kommentarer
Postat av: isa

ja du glöm inte att min sambo va me & vad dom gjorde där uppe vill nog varken du el jag veta ;) dom verkar ha ett gött öga till varandra me tanka på att min sambo är så mycket hos er ;) haha



du är rolig du, semmeldagen :D haha

2011-02-02 @ 21:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0