En lång dag



Det känns som en lång dag när man är på jobbet redan 06.15 när man vanligtvis brukar börja 09.00. Varför denna morgonhysteri en trettondagsafton kan man undra och svaret är INVENTERING. Men rask flicka och gossar fick tidig kväll. :) Det flöt på riktigt bra och var rent av trevligt.
 Jag brukar vara jättetrött på morgonen men idag gick det galant att kliva upp. Hade gett mig den på att anlända före ena chefen så där satt jag i fikarummet med en kaffekopp när han kom...
"Jaha, det är till att ta sovmorgon, skulle vi inte börja tidigt?" 
Gissar att jag inom en snar framtid kommer att få äta upp detta. :D

Nu på kvällskvisten tog jag en tur till Ylva, alltid lika trevligt att sitta och surra lite strunt.
Drack en SUPERGOD glögg. Kan verkligen rekommenderas.


Den absolut godaste jag druckit faktiskt.

Dessa tog jag med och gav till Ylva. Får se hur det går med dom, får återkomma i senare inlägg och avlägga rapport.


Någon som ser vad det är?


Ha en fortsatt trevlig kväll, nu måste jag heja på småkronorna i slutet på bronsmatchen.

Ingela



Kommentarer
Postat av: carina

Vad sjutton är det du gav Ylva...ser ut som blommor som blommat över...

Fram för lite färska tulpaner, det är Ylva värd:)

//Bigsister

2011-01-06 @ 00:06:04
URL: http://lillavran.blogg.se/
Postat av: Ingela

Ylva kommer göra underverk med dom där det är jag säker på och om det inte blir nåt så åker jag väl upp med färska tulpaner. :)

2011-01-06 @ 11:36:01
URL: http://lifeindownlake.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja, du moster. Här har man kommenterat några gånger på din blogg. Men själv lyser du med din frånvaro på dom flesta bloggar tror jag visst.

2011-01-06 @ 14:25:13
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0