I morgon för tio år sen...


föddes världens godaste Molly. Herregud vad dessa år gått fort. Nu blir det kalas i dagarna tre för det ska firas ordentligt. :) Tjuvstartade faktiskt redan idag eftersom farfar ska bort på lördag när vi ska kalasa.
Hon fick en röd spark som farfar gjort och blev JÄTTEGLAD.


Bananstubbe på en torsdag var inte helt fel. 

Imorrn efter jobbet blir det resturangbesök och jubilaren får välja ställe, har väl inte riktigt bestämt än.

Lite paket ska det också bli, tog fram gamla tapeter ikväll och slog in ett par stycken.


Ett litet mindre...


och ett större. :)

 Eftersom hon är en av mina trogna bloggbesökare kan jag inte avslöja innehållet eftersom hon öppnar paketet imorrn kväll och säkert kikar in här efter skolan imorrn. :)

Full fart mot helgen nu!

Ingela




 


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hälsa STORT GRATTIS MOLLY! från gammoster- & morbror.

2011-01-21 @ 06:55:20
URL: http://kajsabblogg.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Du får gärna slå in mina paket! Å köpa dom oxå. Jag fyller år i mars. =)

(När du ändå håller på...kan du inte styla mitt hem oxå?)

2011-01-21 @ 23:27:25
URL: http://www.hanky.se/lurventussen
Postat av: molly

Ja, det var ju ett jätte stort paket de. Men nu har jag ju öppnat paketet, så jag kan ju säga vad som fanns i paketen. I det lilla var det ett spel och i det STORA var det en puff. Nu när jag skriver den här kommentaren, så sitter jag i min puff.



2011-01-22 @ 08:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0