Lite kvar att fixa i sovrummet



Mästarnas mästare i att skjuta upp saker är utan konkurrens jag, helt klart. Skriver jag här vad som ska göras kanske jag känner lite press och fixar det.
 Det är egentligen bara roliga saker men jag har ändå inte lyckats få ändan ur vagnen och gjort dom.

Utan inbördes ordning kommer här uppgift nummer ETT:

Baksidan på denna hylla ovanför datorn ska kläs med samma tapet som väggen.

Uppgift nummer TVÅ:

Måste köpa svagare glödlampor till dessa.

TRE:

Hänga upp denna plåt tavla.

FYRA:

Köpa en ny sån här för den luktar bara SÅÅÅ gott.

FEM:

Köpa en steghylla att ha på min sida av sängen.



Sådär ja, då var arbetslistan officiell och jag får väl med bildbevis redovisa så småningom.


Ha det!

Ingela




Kommentarer
Postat av: Kajsa

Hej Pinglan!

Var köper du det där som luktar såååå gott?

2011-01-18 @ 10:23:41
Postat av: Molly

2011-01-18 @ 18:43:52
Postat av: molly

Jag tycker inte att

du ska täcka på dom där sackerna, jag tycker du ska täncka på mina presenter. Jag fyller ju år på Fredag

2011-01-18 @ 19:00:29
Postat av: Ingela

Kul att du tittar in här Kajsa. Doftpåsen köper jag på Butik Anneli i stan. :) Kan även rekommendera påsen som luktar Cranberry, det är också en favorit.

2011-01-19 @ 21:36:55
Postat av: Emmy

Gud vad mycket du ska köpa och köpa, TAR DET LUGNT MORSAN:)

2011-01-27 @ 21:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0