Man lär så länge man lever


Men tydligen har jag inte lärt mig än att klä på mig riktigt efter årstiden. Trodde detta skulle vara ett par skapliga vinterskor eftersom det är högt skaft och teddyfoder.



Dess värre är det hål här...



Funkar inte ens att åka till och från jobbet med för det blir himla blött om fötterna när man ska sopa av bilen när man ska åka hem. Sen har jag kommit underfund med en annan sak också...det är riktigt otäckt att skrapa isen på rutorna utan vantar. :D

(Säg inget till morsan bara, ska skärpa till mig. :D)



Ingela






Kommentarer
Postat av: Anonym

Tänk om jag råkar tjalla i nästa brev ;) ???

2011-01-15 @ 14:43:00
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0