Måndag kväll



Kom hem från jobbet, käkade och sen skulle jag lyssna på barnens läsläxa. Dom ska läsa högt 20-30 minuter per dag och när man har två så blir det ju en stund. Kände mig lite trött så vi intog sängen...


Behöver väl knappast vara någon Einstein för att förstå vad som hände. Trötta morsan somnade.

Väcktes efter första läsningen men somnade ganska snart igen på bok nummer två. :)

Klockan åtta satte vi oss i soffan och kollade på Familjen Annorlunda och då var det en tanke som slog mig. Hade jag lika många barn som dom och skulle lyssna på läsläxan så hade jag sovit bort HELA kvällen.

Nu hann man ju med ett litet blogginlägg också. :)


Ingela









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0