Sonen bråkade lite i morse...


Hon har väl ingen pojke tänker ni, men där har ni fel. Han heter Albin och brukar vanligtvis vara snäll och medgörlig men inte i morse.


Här är han.


Imorse gjorde han inte som jag ville så jag tänkte att jag får väl ge honom en liten skvätt...


...men tydligen hade farsan redan mutat honom med detta förut eftersom det nu var slut.

Jag gick ut från hans rum, stängde dörren och räknade till tio (har kommit på att det faktiskt funkar rätt bra när man blir heligt förbannad). Efter några minuter gick jag tillbaka och då var allt i sin ordning. SKÖNT.


Åkte på skolan och lämnade mina döttrar och drog sen iväg till jobbet och där skedde det en smärre katastrof efter tre timmar ungefär.


Min favvokaffekopp är ett minne blott, känns som jag skulle kunna sluta dricka kaffe nu.
Eller...nä, nu tog jag väl ändå i. Det löser sig sa han som sket i vasken. :D


Resten av arbetsdagen flöt på bra och när jag kom hem drog vi iväg till Birsta för att köpa presenter eftersom tjejerna ska på kalas imorrn.


Det blev ett "tvärtom-pussel" eller vad man ska kalla det. Man ska inte bygga det som syns på kartongen utan det som händer framför eller hur man ska förklara saken. Lite skoj faktiskt. :)


Ett par fulsnygga benvärmare blev det också, hoppas födelsedagsbarnet gillar dom.

Köpte faktiskt en grej till sovrummet också. Inte steghyllan som jag ska ha på min sida utan bara en stege till Henriks sida som han kan hänga sina kläder på.


Hoppas han blir glad när han kommer hem. Han har lämnat sina tjejer några dagar och farit iväg på en skoterresa med grannen.


Avslutningsvis på detta inlägg vill jag flagga lite för en artikel jag läste på Aftonbladets sida angående en intressant undersökning. Vill bara förtydliga en sak först angående sonen...han är alltså inte min biologiska om någon undrade det.
Mycket intressant undersökning måste jag säga. :D




Trevlig helg alla snygga morsor och även ni andra. ;)

Ingela


Kommentarer
Postat av: Ylva

Vad bra att du klargjorde att Albin inte var din biologiske son. Kände mej lite förbigången faktiskt, att du glömt att nämna sonen! Vad det gäller attraktiva kvinnor har jag ingen kommentar! Mor till två söner som jag är....

2011-01-29 @ 18:04:27
Postat av: Anonym

Jaa Ingela det där har jag också läst. Helt sjukt för läser man sedan vidare så står det att andra forskare har upptäckt att snygga kvinnor får söner. :D

2011-02-02 @ 23:07:21
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0