Sovrummet



För ett tag sen bytte vi rum med varann här hemma och jag blev så nöjd med vårat nya sovrum. Barnen blev supernöjda med sina också och fick själva välja tapeter.(Nästan helt själva iallafall.)  
Nu fick vi det minsta rummet men det räcker gott och väl åt oss. Blev riktigt mysigt och jag fick min efterlängtade brädvägg.

FÖRE:


EFTER:

Sänggaveln är egen design och tillverkad av min älskade sambo och världens bästa svärfar.

Det är bara ett problem med det här rummet...man sover alldeles för gott och tar sig nästan inte upp på morgonen. ;)


Ha en bra helg!

Ingela


Kommentarer
Postat av: isa

De vart skitsnyggt! tror jag ska anlita dej när vi ska göra om på övervåningen :) (förhoppningsvis till sommaren )



kram

2011-01-15 @ 20:56:18
Postat av: Kajsa

Så snyggt det blev!!!!

2011-01-15 @ 23:11:48
Postat av: bettan

men vilket otroligt fint sovrum . ska nog göra en tur till nedansjö bara titta på sovrummet ingen vägning .

2011-01-16 @ 22:41:14
Postat av: Gardenhouse

Men du vad fint sovrummet blev! Förstår att ni vill sova länge och väl...

Synd på snygga dojjorna, men bara snön försvunnit lite så funkar de nog! Eller på birsta allafall?

Ha en bra vecka.

Kram Sussi

2011-01-17 @ 21:45:29
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0