Timeout spa


Imorrn ska jag till Timeout Spa i Sundsvall på en Access Bars behandling. Fick det av mina kära vänner Lena och Ylva i present. Himla gulligt av dom för det är ju en grej som man inte tar sig för att komma iväg på själv.

Access Bars är en avkopplande behandling som sätter igång energiflödet i kroppen. Genom att lätt beröra de 32 Bars-punkterna på huvudet rensar man bort gamla energier. Det ska tydligen öka energiflödet, förbättra sömnen, lätta på spänningar i kroppen, aktivera kroppens egna läkningsprocess och öka medvetandet.

Hade inte hört talas om detta innan så det ska bli mycket spännande att prova på. Det här blir nog toppen för mig för jag har varit lite småseg den senaste tiden.

Jag återkommer om hur det var. :)


Ingela


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse

Vilken toppen present! Kul att läsa hur det var...

Annat roligt var ju att du antog utmaningen och erkände saker om dig själv =)

Ha det gott,

Sussi

2011-03-29 @ 20:59:03
URL: http://gardenhouse.blogg.se/
Postat av: isa

va underbart härligt de lät :)

de är jätte mysigt där, ska dit på spa me marcus till hösten hade jag tänkt :) (bara så du vet:p

du får skriva sn hur de va, om du vart nå piggare.



ha de gött!

2011-03-30 @ 14:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0