Hej igen!


Som ni märkt har det varit ett uppehåll här ett tag men nu är jag tillbaka igen. Himla kul att se att så många kikar in dagligen även fast jag inte uppdaterat på nån vecka.

Det blev ju så att min syster Carina och jag och vår vän Lena tog en sista minuten till Turkiet så därför blev det total stiltje på denna sida men nu tänkte jag bjuda på lite bilder från resan.

Vi åkte som sagt till Turkiet och staden Kemer, ett ställe som jag verkligen kan rekommendera.

När man åker den här tiden på året är det en enorm grönska och många fina blommor.















Hotellet var mycket trivsamt med olika poolområden...





...och god mat och dryck.






Kan säga att det var "lite mer" av mig när jag åkte hem, men är det semester så är det. :)


Plättar med chokladsås till kaffet eftet frukosten var en höjdare för en gottegris som mig. :)

Men vi har inte bara legat i solstolar och vräkt i oss god mat utan tagit promenader varje dag också.
Molnen hopade sig ibland så då passsade vi på att röra på oss lite.



Denna gulliga hund såg vi i en park.



Och här är en svan, modell svart.





Om man inte ville ligga vid en pool kunde man ta gratisbussen som gick varje halvtimme till hotellets privata strand. Det tog tio minuter ungefär.




Hur skönt är det inte att ligga vid det fläktande havet och läsa en bok eller plocka lite stenar...


En vecka går fort men visst längtar man lite hem till barnen. Och karln (även fast jag inte plockade stenar till hans bokstav.) :)





Men det dröjer inte alltför länge så sitter hela familjen samlad på ett plan för att mysa en vecka på detta ställe....


Vår första utlandsresa tillsammans, det ska bli så spännande att se vad barnen och skoteråkaren tycker om det. :)
 

Trevlig helg!


Ingela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0