Helg


Helg och fint väder, det är riktigt nice. Har jobbat idag också men tre timmar på ett ställe där man trivs är en lätt match. Kom hem, satte mig i solen på baksidan i min


Brassestol

och njöt av en finare lördagslunch...



Efter att ha berikat magen med två korvar med bröd tog jag på mig mina mysiga haremsbyxor och tog en promenad.

Dom är ju så styggt fula men så otroligt sköna. Och att jag sen prutade med turken så han var i upplösningstillstånd gör ju att man tycker att dom är ännu härligare att ta på sig. :)


Ha ha, man ser inte ens vad som är fram eller bak och Henrik tycker att det ser ut som pyjamasbyxor men jag är ju 37 år och bestämmer själv vilken tid på dygnet jag vill ha dom. :D


På kvällskvisten fick jag ett mess av en granne som bjöd över mig på kaffe. Vi satt ute och surrade, skrattade och drack ett antal koppar java. Efter en stund kom hennes man ut med en överraskning...


Vilken karl! Med socker på kanten och allt. Förstår att hon är rädd om honom. (Han får ju tydligen inte äta nötter själv ute i garaget med risk att sätta i halsen, har jag hört. :D)
Tack A-M, alltid lika trevligt att träffas. Nu fick skrattmusklerna en rejäl omgång igen.


Ha en fortsatt trevlig helg!

Ingela



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0