Ledig dag


Har varit ledig från jobbet idag för att uträtta lite ärenden. Började dagen med det minst roliga...ett tandläkarbesök vilket jag inte vill gå in nåt närmare på. Kan iallafall säga så mycket som att barnen vet bättre än mig vad som gäller om godisätning.:)
Jag har mer varit inne på Kurt Olssons linje...lördag hela veckan, lördag hela veckan, lördag hela veckan lång allting blir lek och sång. Eller så INTE. Nä, nu blir det skärpning.

Efter tandläkarbesöket åkte jag till skolan för att hälsa på mina barn.


Visst är den fin skolan? Här gick jag också från första klass till sexan.
Nu är den lite omgjord och rymmer även förskola och barnen går bara till tredje klass.

Här sitter mina tjejer i äppelträdet.

Molly har bara nån vecka kvar på denna skola medans Emmy har ett år till.


Resten av dagen fylldes med lite av varje.

¤ Fixade pass till Henrik och barnen.

¤ Gjorde ett snabbrace genom IKEA, hann väl få med något med Henrik flåsandes i nacken och ungarna i bilen. (Att man aldrig lär sig...inga barn och karlar med till Birsta om man vill ta det lugnt.) :D

¤ Klippte världens bästa svärfar.

¤ Städade nästan hela huset.

¤ Avslutade kvällen med en promenad.


Så här såg himlen ut ikväll.

Såg ut som om himlen brann.

Imorrn är det onsdag även kallad lill lördag, men man får INTE äta godis. Inte ens lite. :(


Ingela




Kommentarer
Postat av: carina

Padda lär sig en läxa:)

2011-05-26 @ 00:26:20
URL: http://lillavran.blogg.se/
Postat av: Ingela

Till den stora paddan vill jag bara säga...Man ska inte kasta sten (läs tänder) i glashus. :)

2011-05-26 @ 21:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0