En månad senare...


Det har nästan på dagen gått en månad sen jag bloggade men nu tänkte jag komma igång igen. Får ge en liten resumé vad som hänt i stora drag. Jag börjar väl där jag slutade, med min mobil.

Den började ju jäklas så jag skaffade en ny, en iPhone och därmed blev man fast i Wordfeudträsket.



Är någon sugen på en match så är mitt namn ingus74.

Nåt mer trevligt och nämnvärt som hänt är väl att vi köpt bord och stolar till vardagsrummet och äntligen känner jag mig nöjd med rummet. Jag lobbade lite för en omtapersering av fondväggen också men fick inte igenom det förslaget. Inte ÄN ska tilläggas. :) Man är inte direkt den som ger sig i första taget.




Avslutningsvis kommer lite bilder och ord från helgens bravader...

Min äldsta syster fyllde ett halvt sekel och undanbad sig uppvaktning och stack till huvudstaden med sin familj.
Och efter for vi...Jag, Henrik, barnen och Ylva för att överraska.

Så här ser en paff syster ut när hon upptäcker oss.


Som den självgoda groda man är så kan jag säga att hon blev glad över att vi kommit ner.

Födelsedagsmiddagen åt vi på Hard Rock Café som hennes äldste son bokat. Vi blev ett gäng på 11 personer.


Före maten blev vi överraskade med champagne som våran faster och farbror med respektive hade fixat.


Här kommer personalen in med sång och "fyrverkerier" och efterrätten.

Vi hade en mycket trevlig helg och jag hoppas syster också är nöjd.

Här är förresten presenten hon fick...







Ha det bra!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0