Husets hjärta


Har tydligen fått en sak om bakfoten tror jag... Husets hjärta ska väl vara köket, det är väl där det ska vara fint och man ska lägga ner sin själ för att man ska få en gemytlig stämning i hemmet.

Så icke här hemma, inte för tillfället iallafall. Nu läggs krutet i ett utrymme några meter västerut i huset...

GARAGET

Det är där ute det stökas på som mest nu vill jag påstå. Jag gillar garaget när det uppfyller sin funktion för MINA behov. Nämligen att ha en isfri bilruta och en varm kupé.

Just nu finns inte plats för min bil för det står två "gullegrisar" där. 
Två för året nyinköpta leksaker.


Här är maskinen som "brädar" mig så snart snön kommer.


Och här är en relik som tydligen jag och barnen ska åka på. Inte fullt lika häftig som den andra men med oss på så jämnar det ut sig. :)

När man är ute i ett garaget och mekar kan man ju ha en garageradio, eller så kan man ha en sån här.






Som sagt, här lägger man ner sin själ för trivseln. :)


I fönstret hänger en present från barnen.


Kan säga att det är inte lätt att få in karln på kvällen för han STORTRIVS där ute och man får vara glad så länge skoterdynorna inte är längre för då kommer han iallafall in och lägger sig när han ska sova.


Trevlig helg!








Kommentarer
Postat av: Storgo

Ja han är väl i garaget ibland men inte jätta mycket. Han har ju varit i köket och städat idag ju!<3= mamma och pappa.

2011-11-12 @ 22:22:25
Postat av: Karin

Tack Ingela för din härliga blogg, blir alltid så glad när jag läser dina underfundiga, varma, roliga och hjärtliga inlägg:-)!

Kram<3

2011-11-14 @ 18:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0