Måttligt less...


...på min mobil just nu. Den har helt enkelt slutat ta emot sms och dom som känner mig riktigt kan kanske räkna ut min frustration. (Lugn lugn, jag vet att det är ett ilandsproblem men jag kan inte hjälpa att jag blir upprörd.)

Har raderat flera sms i förhoppning att det skulle gå till sig men ICKE!

Men det var i och för sig lite kul det också att läsa igenom gamla mess och jag tänker nu bjuda på några felskickningar som hamnat hos mig.


Här kommer ett från POSTEN:

Ditt paket från Tony Pölder Sport AB finns nu hos ICA Nära Jägaren Nöbbelövs Torg 9 Ange nr 2524 Ta med leg Mvh Posten



Här är ett annat meddelande som landade i min mobil i somras:

Rolig bild du skickade ha ha hasse fiser och snarkar och sover i min binge :) kom online nån kväll skickar jag filer KRAM


Och här kommer det sista och mest underliga:

Oksa köszi hogy szoltàl. :) Jo éjt.




Nu lutar det starkt åt att jag blåser ut till Birsta imorrn och skaffar en ny för det här håller inte. Jag är inte en hel människa om inte min telefon funkar fullt ut.

Så knäpp är jag.




 









Kommentarer
Postat av: ville

tjenare bruden.



gillar din blogg, läser den då och då, glömmer bort den då jag inte lagt in det som länk i min egen blogg :(

men det ska jag göra nu !



det vore så skoj att ses nåt, men när ska man få tid.



kram

2011-10-20 @ 22:15:06
URL: http://victoriandersson.blogspot.com/
Postat av: Brorsan

google översätt tycker att det ska vara så här på ditt ungerska sms:



Tack vare Oksa sagt. :) God natt



Vet inte om det stämmer till hundra procent, men du kan ju smsa till den skickade och fråga

:)

2011-11-26 @ 13:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0