Höst på bron


Har haft lite halvångest i sommar eftersom det aldrig blev några blommor utanför huset men nu har jag tagit tag i saken.


Stegen har världens bästa svärfar gjort.


Den blir liksom bara häftigare för varje år.


Kroken till lyktan böjde Henrik till av ett gammalt armeringsjärn.


Han undrade om han skulle måla den svart men jag tycker att det rostiga är snyggt.


Korgen är köpt på Plantagen för nåt år sen.


Dessa plåtkrukor i strängkorg har jag skickat efter hos JOTEX om jag inte minns fel.



Denna välkommenskylt kommer från mitt jobb.


Hoppas ni haft en bra helg och redo för en ny vecka.



Ingela




Kommentarer
Postat av: Kajsa

väldans snygg stege! jo, allt det övriga också!

2011-09-12 @ 03:07:26
URL: http://kajsabblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0