Nostalgidricka


Köpte med mig en flaska barndomsminne hem idag. Denna är verkligen god enligt min smak till skillnad från Dr. Pepper.
Jag är helt störd när det gäller 
Dr. Pepper. Jag gillade inte alls den läsken men så fort jag ser en så måste jag köpa en burk. Fattar inte. 
Tur man inte springer på dom så ofta. :D 

Hade en bra dag i Birsta o mor va nöjd med dagen så det känns fint. 

Vi avslutade shoppingen på Ica Maxi där jag lyckades med ett konststycke av sällan skådat slag. Lånade en tia av Carina för att ta en kundvagn. O vad gör jag? Jo jag trycker in tian där femman ska sitta varpå den fastnar men inte släpper löst vagnen från den framförvarande. 
Jag försökte få ut den genom att bända med bilnyckeln men ICKE! Den hade tydligen bestämt sig för att fastna där. 

Det blev helt enkelt till att gå in och leta upp mitt sällskap o få en slant till men denna gång fick jag för säkerhets skull en femma. Den kan man ju liksom inte stoppa fel. :) 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0