Sen...


Kan inte någon helt sonika plocka bort ordet sen och senare ur mitt ordförråd så jag slutar använda det? 

Varför skjuter man upp saker hela tiden? Okej sånt som är tråkigt o jobbigt (inte för att det funkar i längden att göra det men ändå) men det är förbryllande att man även skjuter upp saker som man VILL göra. O vad gör man istället för? Det är inte alltid man vet det. 

Hur som helst så ska jag börja ta itu med detta och jag har redan börjat lite smått. 

• Gav blommorna vatten i morse, vilket jag borde gjort för FLERA dagar sen. 

• Skickat iväg ett mail som chefen bad mig om förra veckan. (Det var iofs ingen brådska men varför inte göra det på en gång så är det gjort?) 

• Ikväll ska det sista ur denna väska plockas ur. (Skandal...drygt två veckor sen jag kom hem från Stockholm). 

Hur lär man sig att prioritera och spendera tiden på rätt sätt? Nån som vet? 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0