Dan före dan före doppar...



Doppardan brukar jag säga men en del säger dopparedan, tro vad som är det rätta??? Hur som helst så är det nära nu och en massa saker ska fixas. Eftersom vi är borta på julafton så fixas det inte med någon mat här hemma men det är stök så det räcker ändå tycker jag.

Barnen har jullov och har varit hemma och pysslat idag och här är resultatet...



Dessa ska dom hänga upp i granen. Granen som för övrigt var en aning kort så vi fick göra en habbro vibbro med några tegelstenar. Kanon tyckte barnen eftersom då kommer grenarna upp lite och det ryms mera paket därunder. :)




Själv har jag fixat julklapp till mina chefer från oss anställda. Brukar ge dom en julblomma men i år får dom varsin låda smått och gott istället. Hoppas dom blir glada. :)




Ha en fortsatt trevlig kväll allihopa. :)


Ingela


Kommentarer
Postat av: Gardenhouse



Godfortsättning!



Så fint barnen och du pysslat,

julkramar Sussi

2010-12-25 @ 23:32:52
URL: http://gardenhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0