Hej igen

Efter att ha fått inspiration från olika håll tänkte jag nu prova att börja blogga igen. Känns kul och jag tyckte det var roligare att starta upp en helt ny istället för att skrämma liv i den gamla. :)
Sen struntade jag blankt i att min ohängde bror inte gillade namnet, kom ändå inte på nåt annat. :)

Snart är det jul igen och här har årets första julkort kommit i brevlådan, skoj skoj.

Tack Amanda! :)

 

 

Ser ni kurvan på julkortet? Det måste vara min kommande besökstatistik. :D

 

(Och för er som vill vinna pengar kan nu sätta en slant på att jag inom en snar framtid kommer få kommentaren...din självgoda groda, från min syster.) :D

 

Titta gärna tillbaka hit och se när jag genom någon form av konstgjord andning ska återuppliva en tre år gammal dörrkrans. Det är ju inne med recycling i dessa tider.

 

 

Ha det gott!

 

Ingela

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: carina

Grattis till ditt nya bloggliv....bättre sent än aldrig:)

Det där med besöksstatistiken kan du ju hoppas på din självgoda groda:)

Kram/Bigsister

2010-12-10 @ 10:03:51
URL: http://lillavran.blogg.se/
Postat av: Anonym

Varsågod :D

Kul att du börjat blogga igen. Nu är det en vecka kvar tills jag kommer hem. =)

2010-12-10 @ 23:52:07
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Ylva

Klart att det är ett statistik kort du fått. Det är ju på tok för tidigt för julkort! Lycka till med kransen, det är nog inga problem för Ingela Från kreativa familjen :)

2010-12-11 @ 13:49:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0