En vecka har gått


Tiden rullar på och vi med den. En vecka sen jag skrev nåt här så nu kommer en liten uppdatering om vad som händer och fötter. :)

Barnen har börjat i skolan igen efter sommarlovet och dom trivs med det. Skönt.

Här kommer några bilder från veckan som gått och jag börjar med den lyckade lördagskvällen hos syster.




Fina bordsdekorationer


Förrätten


Varmrätten


Efterrätten

Allt var otroligt gott, som vanligt när man blir bjuden till syster.

Efter maten var det dags att spela det roliga spelet MED ANDRA ORD. Snacka om att ljudnivån var hög, sjukt kul spel.

TACK syster och alla andra som var med och gjorde kvällen full av skratt.


På jobbet flyter det på och snart hoppas jag att fikarummet blir klart efter en liten brand som bröt ut för ett par veckor sen. 




Vi hade verkligen tur. Det upptäcktes i sista sekund kan man säga.

Allt i fikarummet fick rivas ut och Totalsanering har varit där och städat upp i övriga utrymmen där röken drog fram.


Nytt fint innertak och här spacklar Henrik väggarna innan väven ska sättas upp och målas.

Imorrn blir det en sväng till systerdottern som fyllt år. Sen behöver man knappast tänka på någon middag för hon är superduktig på att baka. :)

Men om hungern sätter in vet jag helt säkert vad jag ska lägga i stekpannan eller på grillen...




Trevlig helg på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0