Här rustar vi för vintern verkar det som...


Sommaren går mot sitt slut och här har förberedelserna inför vintern tydligen dragit igång...




Min sambo är duktig att vara ute i god tid när det gäller det mesta och i vissa fall ute i VÄLDIGT god tid.


Själv verkar jag också preppa lite inför vintern...

Tappar mer hår än vanligt tycker jag. (Sommarpälsen byts mot vinterpäls?)

Har gått upp några kilon under sommaren. (Behövs kanske lite extra när den stränga årstiden kommer.)

Skulle på med ett par byxor i morse som jag inte haft på ett par månader och det gick lite trögt kan jag säga, och jag kan inte bara skylla på att dom var nytvättade.

Osökt kom jag då i den sekunden att tänka på en händelse från när jag var liten då min syster låg på sängen och kämpade på sig ett par stuprörsjeans. Men riktigt så illa var det inte men ändå.


Nu sticker jag ut på en promenad för nåt vinterspäck vägrar jag lägga på mig.


Ha det gott!


Ingela







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0