Ska bort ikväll :)


Min syster har karlfritt hemma då hennes sambo jobbar borta så då passar hon på att bjuda hem ett gäng. Trevligt trevligt tycker minsta syster.

Har plockat ihop lite prylar från mitt jobb som hon ska få plus att jag gjort ett kort av en gammal tapetbård och wellpapp som varit som emballage runt något. Min syster är lite för recycling så gud vet vad hon dyker upp som i nästa liv. :)






Tycker denna är så himla fin eller hur?


En löpare


Ett par plåthjärtan


Nu hoppas jag på en trevlig kväll i glada fnittrande vänners lag. Det behöver man ibland, det ger verkligen energi.

Ha en fortsatt bra helg alla ni andra också.

Ingela 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0