tröttsomengnu.nu


Oj oj oj, vad har hänt? Har totalt tappat all ork när jag kommer hem på kvällen. :( Tar jag mig inte för att hitta på nåt efter jag ätit så är det kört. Halvjobbigt men det blir väl bättre snart hoppas jag.

Är inne på min tredje arbetsvecka efter semestern och det är rätt hårt tryck där så det kanske inte är så konstigt att det känner på men jag har en superbra sommarjobbare som arbetar med mig. Idag bjöd han på winerbröd. PLUSPOÄNG där. :)




Ikväll blev jag fast i soffan med en krasslig dotter som ville ha sällskap. Ett under att jag inte somnade.

Nu ska jag ut och kolla in våra krusbär...kanske dags att göra en paj någon kväll snart.


PS. Jag har nått GURU nivån på Tetris, fatta hur bra det är!! Kanske energin försvann där på nåt sätt??DS


Ha det så gott!

Ingela




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0