Jul


Jag är ingen julig människa, beundrar alla som orkar hålla på med allt som hör julen till från bak till superpyntade hem. Här blir det minimalt med pynt men hembakat eftersom jag har en svärmor som förbarmar sig över oss. Det tackar man för.

En gran har vi alltid och i år är det svärfar som fixat den. Den är inte så stor och det passar alldeles utmärkt eftersom vi ska ha den i köket i år. Vi har köpt en möbelgrupp till vardagsrummet så därför finns det inte plats där den brukar stå. 

Låter kanske lite udda med granen i köket men jag återkommer med bild när den är klädd och klar. :) Tror de kan bli mysigt faktiskt.

Nästan alla julklappar är fixade, skönt.

Själv önskar jag mig en tidsmaskin...Gud vad häftigt de skulle va. Finns många stunder man skulle vilja uppleva igen, vissa ganska nära tillbaka i tiden...


Andra lite längre tillbaka...




Vilka stunder skulle ni spola tillbaka till? Visst skulle det vara kul om det gick?



Riktigt skoj!







Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, gullig dom är. Men jag tycker det är bra nu när dom är så gamla att man kan prata med dom och hänga med dom själv. ;)

2011-12-31 @ 13:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0