Syskonkärlek


Barnen hade turen att få följa med en kompis till en stuga i Ö-vikstrakten några dagar och kom hem i lördags. Dom hade haft det mysigt och hunnit med både det ena och det andra så som åkt flotte, badat, spelat minigolf och varit på marknad.

Hade naturligtvis haft lite hemlängtan också men det hör väl till när man är borta från mamma och pappa. Dom hade iallafall varandra och dom är för det mesta vänner och tar hand om varann på ett gulligt sätt.

När jag packade upp deras väskor hittade jag dessa teckningar...




Så himla gulligt. :)

Man är otroligt lyckligt lottad som har syskon, det är ovärderligt. Jag är jättenöjd och lycklig över mina och tänk vilken vinstlott dom drog när jag föddes. :D


Ha det bra systrar och bror och alla ni andra!






Kommentarer
Postat av: Brorsan

Kära syster. Du är underbar själv, och jag är glad för att du finns. Även när vi var små trots att du retades och hetsade mig att äta mitt godis först, bara för att fresta mig senare med ditt ;)

2011-08-06 @ 18:50:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0