Bättre väder TACK!


Rätt högt på min önskelista just nu ligger BÄTTRE VÄDER. Kan gärna ta förra helgens väder i repris.

På lördagen huxflux-bestämde vi en grillning med grannarna mitt emot.


Fick flytta ut bordet på gräsmattan för det var alldeles för stekigt där det brukar stå.

Efter maten blev det dags för en prestigefylld kubbmatch. Planen gjordes iordning rejält kan man säga...




Gräslinjefärg på spray är ett MÅSTE. :)

En förbryllande gåta i denna sport är hur det kan vara så in i h-vete nära att man får ner kubben men ändå inte.


Detta lyckades Isa med. Eller misslyckades kanske man ska säga för den stod ju kvar.
Sen lyckades jag i nästa kast med ännu en bedrift...missa HELA denna skapelse. Helt UNBELIEVABLE!

Ni kan säkert lista ut hur denna match slutade.


Ja ja, det var trevligt ändå. Vi får ta revansch på grabbarna en annan kväll men då tror jag vi kallar in lite förstärkning. ( Ann-Marlene, kom och hjälp till!!!! Ta med dig karln också men ge honom nåt starkt först så han inte blir en tillgång för grabblaget.)


Lite senare på kvällen startade nästa match...den mot MYGGEN. Fy vilka otäckingar. Vi testade två olika sätt att rå på dom. Ett var mitt och det andra Henriks. Ni kan ju gissa vilket som var vems...

  
Inget var speciellt framgångsrikt men det ena var det ju iallafall mysfaktor på. :)


Ha det bra!








Kommentarer
Postat av: isa

ja de va verkligen en trevlig kväll som vi måste göra om :)

2011-06-17 @ 15:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0