En kanonbra helg!


Denna helg har verkligen varit supertrevlig på alla sätt och vis. Väljer här att lyfta fram vissa saker lite extra som gjorde helgen särskilt lyckad och minnesvärd.


Lördagens arbetspass

Det kommer in en kund och köper en almanacka. Inget speciellt konstigt med det tycker ni men här kommer poängen.... Han hade byxorna bak och fram!!
Att barn tar skorna på fel fot vet man ju men att karlar inte kan ta på byxorna rätt var nåt nytt. :D



"Låg inte restaurangen här???"

Bestämde hux flux att vi skulle sticka till stan och käka middag på lördag kväll. Fick sällskap av syster med sambo och vi skulle gå på Tusen och en natt. Trodde för ett ögonblick att vi var helt förvirrade som inte hittade dit men inte så konstigt då den tydligen hade slagit igen. Vi fick gå på ett annat ställe och det blev en lyckad middag till slut. 


Söndag med min partner

Umgicks större delen av dagen med min partner. Hade det riktigt trevligt ute på tomten, på framsidan, på baksidan och i slänten. Blev riktigt svettigt till slut faktiskt. 




Lite sliten min PARTNER men han gör ett bra jobb ändå.


Kaffe hos grannen

Att sitta hos grannen och tokdricka kaffe och äta gott fikabröd och skratta så man nästan sätter i halsen, det borde man göra oftare. (Tack A-M för en trevlig söndag kväll.)


Henriks dolda talang

Han kan det mesta min sambo och i helgen visade han upp en ny sida... Värsta bästa TRISS-skrapartalangen!
Köpte fyra lotter och det var vinst på ALLA. 








JIIIIIHOOOOOOO!


Hoppas ni andra också haft en bra helg. Nu är det måndag imorrn och min semester är bara fyra arbetsdagar bort.

Härligt härligt. :)












 


Kommentarer
Postat av: carina

Det är till att vara uppåt värre märker jag....semester i sikte...själv får jag vänta 4 outhärdliga veckor till.

Men det är väl då man ska uppfinna en personlig positiv skylt...undrar just vad det ska stå på den:)

"Den som spar han har" kanske...

//BIGSISTER

2011-06-23 @ 20:35:52
URL: http://lillavran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0