Hästsko, grodyngel och nöjd kund


Med förhoppning om att vår tur i spel ska hålla i sig har vi nu fått upp en hästsko ovanför Mollys dörr.


Denna hittade hon i en hage när hon följde med en kompis till en annan vän som har hästar.

Hoppas även på lite tur när det gäller hälsan. Båda tjejerna är en aning krassliga så idag besökte vi vårdcentralen.


Dom tog halsprov men som tur var så visade det inga tecken på Streptokocker.



Jag säger konsekvent nej till allt tjat om djur. Tycker inte vi har tid för några sådana till barnens stora besvikelse. Men dom ger inte upp i första taget och är dessutom uppfinningsrika och har hittat små "kompisar" ute som dom tagit hand om. Det har varit lite av varje, allt från daggmaskar till skalbaggar modell STÖRRE.

Det senaste på djurfronten är några grodyngel som flyttat in i hallen i ett par glassbyttor. Tjusigt värre. :)
Än så länge lever dom och nu har både bak och framben vuxit ut.


Som synes verkar det vara dags att göra rent i lådan, får se hur pigga dom är på den uppgiften. :)


Avslutningsvis vill jag bara visa vad en kund lämnade idag.


Härligt med nöjda och glada kunder som visar sin uppskattning. Men vi har faktiskt nästan bara såna. Nästan. :)


Ha det gott!






Kommentarer
Postat av: carina

Bra...då slipper jag ta med min flaska i morgon:)



2011-06-23 @ 20:36:56
URL: http://lillavran.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Grattis till allt positivt som hänt er!!!! Tycker jag ni är värda! Hoppas töserna kryar på sig, och att regnet håller sig någon annanstans, så vi kan ses på Vårbacken.

Ha dé!

2011-06-23 @ 23:37:55
URL: http://kajsabblogg.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0