Nytt presentpapper


Det blev halvpanik på jobbet när presentpappret höll på att ta slut så jag beställde en rulle osett. Har gjort så nån gång förut också och det har blivit lyckat. 

För tillfället fanns tydligen bara två rullar att välja på varav den ena var lite barnmönstrad så då blev det den andra.


Färgen ser annorlunda ut i verkligheten. Lite fulsnyggt papper faktiskt.

Men det lustiga i det hela var att jag tyckte det var nåt bekant över mönstret. Tog inte lång stund förrän jag kom på varifrån... På övervåningen på jobbet  har vi en gammal dusch som inte används och i den sitter denna våtrumstapet.


Inte helt olik eller hur? :)


Oftast när jag slår in presenter använder jag tapet, ÄLSKAR att göra fina paket.
 Detta brukar dock tära på sambons tålamod när jag för det mesta är ute i sista sekund. Ett vanligt scenario är jag vid köksbordet fullt av tapeter och snören, ungarna sittandes i bilen och H ståendes i hallen...

- Är du klar snart, är du klar snart?

Men vem bryr sig om en stressad sambo när man vet hur glad de flesta blir över ett fint paket? :)

 
Dessa tapetpaket fick barnens vän Stella när hon fyllde år.

(Mamma Victoria tyckte tapeten var så fin så hon sparade den och vips var sambons stampande i hallen glömt.)



Trevlig helg på er!





Kommentarer
Postat av: carina

....släktdrag...det där med paket i sista minuten.

Jag är ju också en som verkligen gillar att få fina paket:)//Storsyrran

2011-06-18 @ 11:18:47
URL: http://lillavran.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hej, vilka superfina paket! Jag googlade "presentpapper" och hittade hit. Måste fråga dig varifrån den blå tapeten är? Jag ska "tapetsera" tidsskriftssamlare och din blå tapet skulle göra sig perfekt som detalj hos mig!

2011-07-31 @ 21:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0