Oj vad tiden går fort


Helt otroligt vad tiden springer iväg. Nu är det nästan en vecka sen förra inlägget. Ska göra en liten summering i bilder och ord vad som hänt sen sist.


Veckans bästa dag:

På torsdag var hela familjen ledig och gick Tarzanstigen, lunchade på Big Boy och stannade på kaffe hos syster i Granloholm.







Veckans proppmättaste:

På måndag var jag, Lena och Ylva på Biteline och käkade tacobuffe och toppade det med kaffe och mjukglass. Herregud, man äter så man blir trött i armarna som svärfar säger. :)





Veckans kreativa resultat:

Har börjat fixa om lite på baksidan. Sytt nytt överdrag till hammockdynan av ett tyg jag köpte i Varberg för flera år sen. Sydde även kuddöverdrag av kökshanddukar jag köpt på BOOM.





Veckans klantskalle:

Jag skulle flytta Mollys madrass till Emmys rum för dom skulle sova på golvet där tillsammans med en kompis.
Vevade till åt lampan så den åkte i golvet och gick i tusen bitar. :(





Veckans prestation:

Jag stod på baksidan och lyckades skjuta denna över HELA taket på huset och ut på gatan. Gör om det om ni kan! :)





Veckans välgärning:

Henrik har länge bett om det men idag skedde det...Jag klippte honom så nu behöver han inte gå och se ut som Kramer i Seinfeldt längre. (Okej det var inte lika krulligt men lika tjockt iallafall.) :D




Imorrn har Molly fotbollsmatch och på kvällen blir det fest på Vårbacken. Vi hoppas på en trevlig dag med härligt väder, fin fotboll och glada människor på bästa partyhumör. :)


Ingela


Kommentarer
Postat av: Kajsa

Vilka bra bilder! Vad har du för kamera? Eller beror det månne på fotografen?

Hoppas ni får trevligt på Vårbacken! Vi kommer dit först på midsommarafton. Men då blir vi desto fler.

Kram!

2011-06-05 @ 12:13:51
URL: http://kajsabblogg.blogspot.com/
Postat av: carina

nu kan du fylla på listan....veckans nattgäster som först la sig o sedan klev upp o åkte hem:) hihihi!!

2011-06-08 @ 01:08:21
URL: http://lillavran.blogg.se/
Postat av: Ingela

Kajsa, roligt att du tycker mina bilder är fina. Jag knäpper allt med min mobil för enkelhetens skull, den har jag ju alltid med mig liksom. Vi syns på Vårbacken på midsommarafton!



Och syster...ni får väl komma och göra ett nytt försök till övernattning en annan gång. Då lovar jag att det inte ska vara någon efterfest. :)

2011-06-10 @ 21:41:25
URL: http://lifeindownlake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0