Målning och Perfect Home party


Denna onsdagkväll tänkte jag förgylla med att gå på ett Perfect Home party. Finns säkert nåt snyggt man kan beställa. :) Sist blev det en fotoram och en ljuslykta. Man har ju just inga ljuslyktor. :D

Har även hunnit måla lite ikväll. Håller ju på att göra en skylt till jobbet som vi ska ha på väggen ovanför våra nybeställda CULT grejer.




Här är en slarvigt skissad ritning hur jag planerar att den ska bli.

Resultatet kommer inom kort. Varorna har kommit men jag tänkte fixa skylten först innan jag plockar upp dom.
Ska skynda på.

Men imorrn blir det nog inte mycket gjort för då har jag annat för mig efter jobbet. Då är det nämligen årets mest riskfyllda dag. Fotbollsmatch, barnen mot föräldrarna. Riktigt skoj men som sagt...det brukar kunna bli lite skador.

Men det har väl absolut inget att göra med att man är otränad på nåt sätt??!


Ingela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0