Vadå, vad är det med vad???!


Vad är det med vad, eller rättare sagt vad är det med VADERNA på morgonen och typ resten av hela j-vla dan??

Jag har aldrig varit någon som tyckt speciellt mycket om att kliva upp på morgonen om det nu finns NÅGON som gör det. Men nu ett par dagar har det varit direkt smärtsamt också.

Känns som någon varit in under natten och stulit några centimeter från mina vadmuskler. Vädjar nu till den som gjort det att GENAST lämna tillbaka grejerna för jag får ju gå på tå för det gör så ont.

Men jag tror jag har lösningen på problemet, jag får ställa ett par såna här vid sängen och börja dagen så. :)



Får testa med det.


Ingela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0