Diskat så ryggen nästan gick av


Hatar när grejer går sönder eller inte funkar som dom ska. Helt onödigt har det blivit nåt läckage nere i diskbänksskåpet så tills vidare går det ej att använda diskmaskinen pga risken att göra skadan värre.

Fick ta med disken till tvättstugan o diska den där. O just idag råkade jag glömma bort att tänka med hjärnan utan alla smaklökar och sugna tarmar bestämde att det skulle göras god middag där typ ALLA prylar i ALLA skåp användes.

Och som om inte de vore nog...så tog jag o bakade lite också. (Vilket jag nästan aldrig gör.) Mindre fiffigt när man sedan fick stå som en ostkrok o diska. Nu är det så synd om mig så eventuellt måste man kanske trösta sig med ett nytt kök. :)




Kommentarer
Postat av: Emmy

men vi köper ett nytt kök istället. det blir mkt bättre:)

2012-08-13 @ 10:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0