3:e advent


Drygt en vecka kvar till jul o jag har hyfsat koll på läget med julklapparna tycker jag. Skönt. Lite sämre koll på julstjärnan jag köpte för ett tag sen, den börjar nämligen tappa de röda bladen. Dåliga blommor nu för tiden (för det kan väl inte va mitt omhändertagande det är fel på...??).



Och el har vi, det är man tacksam för. Lider verkligen med alla där ute som på ett eller annat sätt drabbats av Ivar Stor-Ivar Ivarssons framfart. Känner flera som fortfarande är utan både ström och vatten sen i torsdags. Hoppas det ordnar upp sig för er snart. Vädergudarna är inte nådiga när dom är på dåligt humör. 

Igår var vi på julbord med firman och det bjöds på god mat och många skratt. Jobbar verkligen med härliga människor och att få träffas utanför jobbet med alla plus respektive är superkul. 


Denna krans fixade jag till ikväll. Tänkte först hänga ut den på ytterdörren men det lutar mer åt att den blir kvar inne nånstans tror jag. 

Ha en bra vecka! 














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0